top of page

Pogosto zastavljena vprašanja

Tukaj lahko najdete pogosta vprašanja naših strank in odgovore.

Kakšne stroške bomo imeli z uporabo aparata, po tem, ko ga bomo kupili?

To je odvisno od vrste aparata, načeloma obstajajo tri vrste:

  • Brez stroškov oz samo stroški servisov (redni in izredni).

  • Poleg zgoraj naštetih še dodatni občasni stroški za zamenjavo iztrošenega dela, npr IPL je treba zamenjati po 100.000 shotih.

  • Poleg točke a še strošek ob vsaki terapiji, kot je to npr pri Dermapenu, kjer so iglice namenjene za en tretma, zaradi sterilnosti.

 

Pred nakupom aparata, vam strokovno svetujemo glede morebitnih dodatnih stroških.

2

Kakšno podporo nudite ob nakupu aparata?

Vodilo našega poslovanja je, da naše stranke dobijo vso potrebno podporo na enem mestu, od kliničnega, finančnega, marketinškega do servisnega.

3

Ali je potrebno biti zdravnik, da lahko uporabljaš določen laser oz drug proizvod?

Glede na kategorizacijo proizvoda in pravil s strani proizvajalca se aparati delijo na:

  • Prosta uporaba

  • Medicinski centri, vendar lahko delo opravlja usposobljena oseba (ni nujno, da je zdravnik)

  • Medicinski centri, kjer tretma opravlja usposobljena medicinska oseba ali zdravnik

4

Kako pogosto je potrebno narediti redni servis in zakaj?

Praktično vsi aparati imajo s strani proizvajalca predviden servis enkrat na leto. Običajno se na servisu aparat pregleda, zamenja filtre, tekočine oz ostale dele in se ga kalibrira. Za vsak letni servis so določeni cilji servisa, kaj je potrebno zamenjati, ter kaj je potrebno narediti. Zahtevajte ponudbo in poročilo.

5

Koliko stane Dermapen?

Za informacije o ceni, ter ostalih nakupnih pogojih, prosimo kontaktirajte naš prodajni oddelek: prodaja@mds-it.si.

6

Ali bo investicija v nakup aparata donosna za mojo kliniko in kdaj?

Naši aparati ponujajo več kot le neinvazivne in minimalno invazivne tretmaje. Zaradi velikega števila možnosti in raznovrstnost načinov zdravljenja, daje našim strankam priložnost za popolno uporabo vsak dan, oprema pa postane zelo donosna naložba. Del podpore, ki jo nudimo našim strankam je popolna finančna podpora in svetovanje . Za več informacij nas prosimo kontaktirajte na prodaja@mds-it.si.

7

Je možno vaše aparate preizkusiti?

Naše aparate je možno preizkusiti. Če želite izvedeti več, nas prosimo kontaktirajte na prodaja@mds-it.si.

8

Ali moramo uporabljati originalne nadomestne dele in zakaj?

Edino originalni nadomestni deli zagotavljajo nemoteno in pravilno delovanje aparata, ter optimalne rezultate.

9

Koliko časa traja garancija?

Proizvajalci vam nudijo 1 leto garancije, vedno pa lahko zahtevate dodatno 1 leto.

10

Ali imajo vaši aparati certifikat CE in CE medical?

Vsi aparati imajo CE certifikat, nekateri tudi CE medical. Za več informacij o certifikatih se prosimo obrnite na naš prodajni oddelek:

prodaja@mds-it.si.

11

Ali nudite šolanja za delo z aparati, ki jih ponujate?

Šolanje je bistveno, da lahko začnete kvalitetno uporabljati aparat, zato je vedno vključeno v ceno. Za večino neinvazivnih šolanj smo pooblaščeni v podjetju, za kirurška pa so certificirani centri po Evropi. Podjetje MDS IT d.d. organizira tudi ostale izobraževalne delavnice. Bodite obveščeni o prihajajočih izobraževanjih in se prijavite na naš e-novičnik.

prenos - 2023-03-09T142443.362 (1).png

Imate dodatna vprašanja?

Se zanimate za nakup aparata ali pa imate dodatna vprašanja?

Vabimo vas, da nas kontaktirate na info@mds-it.si ali na telefonsko številko +386 1 586 79 33

bottom of page